tirsdag den 2. november 2010

Danish premiere of Erotic Man

Tomorrow, on the 3rd of November 2010, Jørgen Leth's long awaited film 'Erotic Man' (Det Perfekte Menneske) will premiere in Denmark at the grand opening of this year's CPH:DOX.
A big galla event at the famous Danish music venue VEGA will host the official premiere screening including a live talk with Mr Leth himself, which will be live streamed throughout Denmark in as many as 40 cinemas. That way, Danes all over the country get a unique chance to see both film and Jørgen Leth on the big screen.
For a selection of Danish interviews with Jørgen Leth prior to the screening, please visit the links below.
For more information on the event, please visit

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Kære Jørgen Leth - Jeg er glad for at kunstnere går forrest med at vende den små-victorianske udvikling, vi har været igennem de seneste år.
Sexualundervisningen er f.eks. en skandale i forhold til for blot få år siden.
I min livsfase (55 år) og som single, tør jeg ikke, som skolelærer, at risikerer mit arbejdsliv ved at opfylde skoleloven. Prisen kunne, som for dig efter din roman, blive dyr..
Alting går jo i bølger .. men nogle gange skal der nogle front-figurer til for at starte en anden bølge..

Tak for dit modige bidrag ..

Venlig hilsen - Kurt, Amager ..

3. november 2010 kl. 12.10  
Blogger Unknown said...

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal komme i kontakt til Jørgen Leth.

Hvad er itw - pathway?
In The Woods? - er det noget charity?

17. november 2010 kl. 03.37  
Blogger DENIEL said...

Hello Jorgen,

Could you contact me about your last films and music.

Jacques Déniel cinevigo@gmail.com
Cinéma Jean Vigo 1 rue Pierre et Marie CURIE 92230 GENNEVILIERS FRANCE

30. november 2010 kl. 00.40  

Send en kommentar

<< Home